نوشته شده توسط : آس چارتر

رستوران برج دختر استانبول

برج دختر استانبول بعد از بازسازی که شد به رستورانی زیبا و دنجی تبدیل شد که گردشگران می توانند در سه وعده غذایی به ایت رستوران بروند و لحظاتی را به خوشی سپری کنند، ظرفیت پذیرش این برج حدود 220 نفر است و در منوی این رستوران انواع غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی را می توانید سفارش دهید و نوش جان کنید، در این رستوران حتی مراسم های همچون برگزاری عروسی، جشن تولد، جلسه کاری و مهمانی های خانوادگی برگزار می شود. اما لازم به ذکر است برای رفتن به رستوران برج دختر باید از قبل برای خود جا رزرو نمایید، و ساعات تعیین شده برای صرف وعده های غذایی در این رستوران به این صورت می باشد، برای صرف صبحانه باید از ساعت 9 صبح تا 13 به این رستوران مراجعه نمایید و برای ناهار ساعت 13 به بعد و شام نیز از ساعت 20:15 دقیقه تا 12 شب می باشد.

برج دختر استانبول

جاذبه های نزدیک به برج دختر استانبول

برج دختر استانبول از زیباترین و جذاب ترین نمادها و جاذبه های دیدنی در استانبول می باشد، این شهر تاریخی جاذبه های بی نظیر دیگری همچون موزه معصومیت، برج گالاتا، کاخ موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه ایاصوفیه و... که در نزدیکارین فاصله به برج دختر قرار دارند و می توانید به راحتی به بازدید از آنها بپردازید. در ادامه به معرفی چند مورد از این جاذبه های خواهیم پرداخت. برای خرید بلیط هواپیما تهران استانبول یا بلیط چارتر تبریز استانبول به اس چارتر مراجعه کنید.

برج دختر استانبول

اقامت در برج دختر استانبول

یکی از موارد مهم در سفر داشتن یک اقامتگاه مناسب می باشد، که دغدغه ی همه گردشگران می باشد. برای بازدید از برج دخنر استانبول و اینکه به جاذبه های استانبول نزدیک باشید می توانید در هتل هایی همچون هتل تالا استانبول، هتل سرا بوتیک، هتل ایکن، هتل نیو پالاس و هتل والی استانبول مراجعه نمایید و در این هتل ها اتاقی را برای اقامت خود رزرو نمایید. این هتل ها به برج دختر بسیار نزدیک می باشد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما خارجی ارزان در مشهد می باشد.





:: برچسب‌ها: برج دختر استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: